بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

ولادت ضامن دل ها تبریک

 

امام رضا (ع) :

وقتی نعمتی به شما رسید قدر آن را بدانید که نعمت گریزپاست، وقتی از دست رفت بازنمی گردد.

روز اول

خدا جونم شکرت بابت اینکه تنها نیستم و هر لحظه و هر دقیقه با وجود فراموشی ام همراهمی.

پیامبر اکرم ص :

ایمان دو نیم است: نیمی صبر و شکیبایی، نیم دیگر شکر و سپاس گزاری

روز دوم

 خدایا شکرت بابت اینکه فرصت شکرگزاری را به من عطا می کنی.

 

امام جعفر صادق (ع) :

شکرگزاری باعث وفور نعمت و مصونیت از فقر و تهیدستی است.

روز سوم

خدایا شکرت که می تونم به داشته ها و نداشته هام لبخند بزنم و ناامید نباشم.

 

روز چهارم

خدایا شکرت بابت اینکه توانایی کار کردن را دارم

 

روز پنجم

خدایا شکرت بابت روزی حلالی که توسط خودم نصیبم کردی تا منم سهمی هر چند کم در کمک به خانواده ام داشته باشم

 

 روز ششم

خدایا شکرت بابت کتاب های خوبی که دارم و می تونم مطالب مفیدش رو یاد بگیرم و به کار بگیرم

 

روز هفتم

خدایا شکرت بابت آب خنکی که داریم

 

روز هشتم

خدایا شکرت که صبح ها بعد از بیداری صدای زیبای گنجشک های کوچولو شنیده می شه و نوای جریان زندگی رو به گوش می رسونه

 

روز نهم

خدایا شکرت بابت سیستمی که دارم و نوشتن رو برام راحت تر کرده و راحت می تونم به دنیای اینترنت وارد بشم

 

روز دهم

خدایا شکرت بابت صاحب کارهای باانصافی دارم که هوای کارگرهاشون رو دارن

 

روز یازدهم

خدایا شکرت بابت محیط امن خونه و محل کارم

 

روز دوازدهم

خدایا شکرت به خاطر مفصل های سالم انگشت هام که می تونم به راحتی خم و راستشون کنم و به کارهام برسم به خصوص به نوشتن

 

روز سیزدهم

خدایا شکرت بابت علاقه ای که از بچگی به نوشتن دارم و این مشغولیت سالم من رو تا حدی از مشغول بودن به مسایل و سرگرمی های پرخطر دور نگه داشته

 

روز چهاردهم

خدایا شکرت بابت اینکه یه روز دیگه بهم فرصت زندگی بخشیدی تا زمانی داشته باشم برای جبران گناهان و اشتباهاتی که مرتکبشون شدم

 

روز پانزدهم

خدایا شکرت که در خانواده ای آرام و به دور از حاشیه ایی متولدم کردی

 

روز شانزدهم

خدایا شکرت بابت لبخندی که روی لب دیگران می بینم

 

روز هفدهم

خدایا شکرت از اینکه نعمت داشتن نیروی برق در خانه امان جاریست و خانه را از گرما دور کرده

 

روز هجدهم

خدایا شکرت که یه بار دیگه بعد از عهدشکنی ام  در یکماه اخیر دوباره این اجازه رو بهم دادی که باهات عهد ببندم و تا امروز سر عهدم بمونم

 

روز نوزدهم

خدا شکرت بابت تا به امروز دست نیاز مالیمون جلوی هیچکس تقریباً دراز نشده و خودت هوای وضعیت مالیمون رو داشتی

 

روز بیستم

خدایا شکرت بابت فرش زیرپاهایم که سختی زمین رو برام به راحتی بدل کرده.

 

روز بیست و یکم

خدایا شکرت که بعد از تحمل سال ها مستأجری کشیدن صاحب خونه ای شدیم که مال خودمونه

 

روز بیست و دوم

خدایا شکرت که توان دیدن ریز و درشت نعمت هات رو بهم بخشیدی

 

روز بیست و سوم

خدایا شکرت که قدرت توبه کردن رو برگشت از راه ناهموار رو بهم بخشیدی

 

روز بیست و چهارم

خدایا شکرت که مریضی اخیرم در حال بهبودی و باعث شده قدر سلامتیم رو بیشتر بدونم.

 

روز بیست و پنجم

خدایا شکرت بابت تک تک لباس های سالم و مناسبی که دارم

 

 

                « شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت »